مقایسه سئو و تبلیغ گوگل: کدام برای شما مناسب است؟
نوشته شده توسط : hamed

seo و تبلیغ گوگل دو ابزار مهم و مهم برای سئو در مشهد اشخاصی میباشد که وارد حوزه ی کسب و کار الکترونیکی گردیده و میل دارا‌هستند که با جذب ترافیک بالا به سمت تارنما و یا این که تارنما فروشگاهی خویش، تولیدها خویش را به فروش رسانده و سرویس ها خویش را ارائه دهند و از این طرز بتوانند درآمدی را برای خویش کسب کنند. ولی سوالی که در این مورد بوسیله اشخاص مطرح میگردد، این میباشد که بهینه سازی یا این که تبلیغ گوگل؟ مزیت ها و معایب هرمورد از آنان چه میباشد؟ برای توفیق در بیزنس الکترونیکی کدام ابزار مطلوب تری بوده و کدام میتواند آمار بازدید از تارنما را بهتر و بیشتر بالا چیره شود؟ از نگاه هزینه کدام یک مطلوب خیس میباشد؟

پیرو ی مقاله به‌این سوال ها جواب داده گردیده و همت می‌کنیم تا مطلوب ترین رویه را به شما معرفی کنیم.

به کارگیری ی به طور همزمان از تبلیغ گوگل و seo وب سایت شایسته ترین چاره میباشد. درصورتی که هزینه ی کافی در دست دارید، و هزینه ی متعددی برای تبلیغ و بازار یابی خویش کنار گذارده اید و می‌خواهید در کوتاه زمان به فیض ای قابل قبول دست یابید، از هر دو طریق به طور هم‌زمان استعمال فرمائید. البته درصورتی که مورد بر خلاف این آیتم میباشد، با شناخت با موقعیت هر مورد از این نحوه ها می‌توانید خودتان گزینه مطلوب را تعیین فرمائید.

خصوصیت های تبلیغ در گوگل
تبلیغ گوگل یا این که ادوردز از راهکارهای زود راندمان و بسیار سریع می باشدکه برای افرادی که رغبت دارا‌هستند آمار بازدید کنندگان از سایتشان در کوتاه ترین مجال ممکن ارتقاء یابد، بسیار مطلوب میباشد.

درین شیوه شخص کلید کلمه و واژه ای مطلوب را تعیین کرده و هزینه ی مشخصی را به گوگل پرداخت می نماید. بعداز پرداخت هزینه، یک کمپین تبلیغاتی در گوگل برای شخص تولید میگردد که گوگل حاصل جستجوی کلمه و واژه ی مربوطه را حتی فراتر از حاصل جستجوی طبیعی جايگاه ی اولیه قرار می‌دهد. درین طرز با هر کلیکی که بازدید کننده بر روی لینک و پیوند مرتبط با وبسایت یا این که وبسایت شما می نماید، پولی از اکانت شما کسر گردیده و بعد از اتمام موجودی دارایی ی شما در گوگل به اتمام رسیده و می بایست مجدد آن را تمدید نمائید.

این طریق، روشی بسیار اثرگذار میباشد ولی موقتا بودن آن و گران بودن این طرز از معایب آن میباشد. با تبلیغ گوگل نیازی به seo وبسایت بهینه سازی نبوده و در مواردی که رئیس تارنما یا این که دکان زمانی برای سئو تارنما بهینه سازی ندارد و در عین اکنون میخواهد آمار بازدید از وب سایت به صورت قابل توجهی ارتقاء یابد، این راه حل بسیار اثرگذار است.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: